UCLL-studenten openen 12 pop-up stores op 4 Limburgse locaties

Op woensdag 12 februari openen studenten van KMO & Ondernemen (UCLL) hun eigen pop-up stores op maar liefst vier locaties in Limburg. Na een succesvolle start via hun webshops zetten ze nu de stap naar fysieke verkoop.

12 unieke pop-ups

Dit jaar zijn er 12 pop-up projecten met diverse producten, gaande van streekproducten en mocktails tot geurkaarsen en kunstwerken. De studenten nemen het volledige ondernemersproces in eigen handen, van concept tot winkelbeheer, met begeleiding van hun coaches.

“Onze studenten doen waardevolle ondernemerservaring op en groeien als echte Moving Minds,” zegt Monique Wathion, coördinator van het keuzetraject KMO & Ondernemen.
Studente Catarina Fonseca maakt deel uit van het team van pop-up ScentSational: “Met veel enthousiasme werk ik in het website- en marketingteam van ScentSational, waar ik dagelijks mijn creativiteit en passie voor marketing kan benutten. De ervaring die ik hier opdoe, wil ik later toepassen in mijn eigen bedrijf om mezelf professioneel verder te ontwikkelen.”

Elk team kiest zelf waar de winst naartoe gaat. Dit jaar steunen ze onder andere YAR Vlaanderen, Wiric Sint-Truiden en Levensloop Genk.

Waar en wanneer?

Vanaf 13 februari kan je de pop-ups bezoeken op deze locaties:

  • Genk: Shopping 1:
    • Pand 40 met pop-ups: Scentsational, Prestilles, Diverscent, Mix-Up, Laroent en Tradlim;
    • Pand 73 met pop-ups: Don Morale, Eastern Taste, Streekrijk, JamJunction, Hop & Herkomst en FairDeal.
  • Hasselt: Quartier Bleu:
    • Eén groot pand, gelegen naast de Panos en Medi-Market met alle 12 pop-ups.
  • Sint-Truiden:
    • Luikerstraat 29 met pop-ups: Prestilles, FairDeal , Mix-Up en Tradlim;
    • Luikerstraat 28 met pop-ups: Diverscent en Scentsational.

Open van maandag t.e.m. zaterdag, 10.00 – 18.00 uur. ​
(De winkels en webshops blijven open tot 1 maart.)

Ontdek de 12 pop-ups:

Van handgemaakte streekproducten tot duurzame lifestyle-artikelen, de pop-ups bieden een breed aanbod. Enkele voorbeelden:

Meer info:

 

 

 

Share

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Perscommunicatie

Over hogeschool UCLL

Hogeschool UCLL biedt 20 graduaten, 22 bacheloropleidingen en 9 bachelor-na-bachelor opleidingen aan op 8 campussen in Limburg en Vlaams-Brabant. Met 17.000 studenten is UCLL één van de grootste instellingen voor hoger onderwijs in Vlaanderen. UCLL is actief in de interessegebieden lerarenopleiding, management, technologie, gezondheid en welzijn en combineert haar onderwijsopdracht met praktijkgericht onderzoek en dienstverlening. De hogeschool zet maximaal in op persoonlijke begeleiding van haar studenten. Haar brede onderwijsnetwerk garandeert een plek voor ieders talent en haar diploma’s staan sterk op de arbeidsmarkt. 

Mensen en ideeën in beweging brengen door ruimte te geven aan innovatief denken en samenwerken, dat is de visie van de hogeschool, dat is moving minds. De naam toont de internationale ambitie: UCLL, voluit University Colleges Leuven-Limburg, wil solide opleidingen aanbieden, georiënteerd op kwaliteit en met de blik naar buiten gericht, op de Euregio en verder. UCLL behoort tot de Associatie KU Leuven en is partner in de E³UDRES² alliantie.

Meer info: www.ucll.be 

Neem contact op met

Geldenaaksebaan 335 3001 Heverlee & Agoralaan gebouw B bus 1 3590 Diepenbeek

perscommunicatie@ucll.be

ucll.be