UCLL x PKP'24 in cijfers
Vier schitterende dagen Pukkelpop zitten er bijna op. It's a wrap.
Hieronder alvast enkele kerncijfers en foto's van de activiteiten van Hogeschool UCLL op Pukkelpop '24:
- We care a lot: 42 UCLL-studenten, docenten en onderzoekers bereikten en sensibiliseerden via de 'We care a lot'-stand én via mobiele teams meer dan 16.000 festivalgangers rond grensoverschrijdend gedrag.
- E-rena: een paar keer full house, bv tijdens het WK Karaoke met de 'Amai zeg wauw!' -band en Otto Jan Ham en tijdens de Just dance battle met JustJade! & Ook onze vier UCLL AI talks vielen goed in de smaak met in totaal een 650-tal bezoekers.
- Milk'n boobsbar: 235 mama’s die tijdens het festival één of meerdere keren zijn gaan afkolven bij de Milk & Boobs Bar bij studenten en docenten UCLL vroedkunde, met in totaal een 470-tal afkolfsessies; wat overeenstemt met 72 liter 'vloeibaar goud'.
- Meer dan 1.000 foto's rolden uit de AI-photobooth, waar bezoekers zich konden laten 'omturnen' in een bekend personage uit series of films als Bridgerton, Top Gun.
- 3.000 airbrush Alpaca-tattoos (2 per minuut). - Actie ikv de Alpaca My Tent campagne.
- 1.500 personen vervoerd van het station tot aan de camping en terug met de Go-carts (UCLL-actie ikv een lokaal goed doel).